Hola!

Ridit gul en sväng i ridhuset, pappa fick skjutsa mig och syster bort för det var hur halt som helst på vägen.
När vi kom till ridhuset hade vi sån tur att det stog ett litet hinder på typ 50cm framme och det passade perfekt idag, jag jobbade mycket med att han skulle ligga kvar och vänta inte bara sticka iväg till hindret. Jag fick hålla på ganska länge men till slut så var han jätte lydig och gjorde precis som jag bad honom:)
Kia fick vila idag, jag känner inte att jag vill ge mig ut på vägen och få bort när det är så halt och pappa skulle iväg på föräldramöte så han kunde inte skjutsa.
Nu ska jag sätta mig och skriva lite om Norges kultur som ska vara klart tills imorgon;)
Tack o hej leverpastej!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0