Muffins!

Haha jag kom inte på någon vettig rubrik så det fick bli någe lite random sådär;)
Nu har jag suttit i soffan och spelat sims i flera timmar, HAHA man fastnar direkt.
Jag red ju Rory nu på eftermiddagen och han var allt annat än lugn. När jag skritta och trava skötte han sig helt ok, lite springig i början men han lungade sig. När jag skulle galoppera gick det ju inte lika bra, han var jättestark och när jag försökte jobba honom på volten så börja han bocka men jag fortsatte och till slut lugna han ner sig.
När han var riden släppte vi honom och Kia i lillhagen för att se om dom kunde gå själva, sist vi försökte hoppade han över staketet som låg på 160cm. Dom sprang runt lite i början men sedan lugnade dom sig.
Imorgon är det skola igen, känns faktiskt helt okej såhär i början av terminen.
Nä ni nu ska jag gå och sova, upp halv 7 imorgon.
pöss och godnatt!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0