Sjuk

Sitter här i soffan och hostar som en galning, sjuk ska man vara när man går i skolan , inte på loven...
Emma ska iallfall rida Råbert ikväll, jag red inte i Söndags eftersom det är hans vilodag och så var jag sjuk igår också så då fick han vila då med.
Jag hoppas jag är frisk imorgon så jag kanske kan skritta lite barbacka eller något i den stilen, vi får se.
Amanda kommer hem imorgon så det blir nog bara jag här på bloggen om hon inte hittar internet på hotellet :)
Just nu har jag inte en aning om vad jag ska skriva om så har ni något ni vill läsa om, snälla skriv det då!
Vill ni ha fina bilder? Tävlingsbilder m.m?
Just say it out loud! ;)

Gammal geggig bild.
/Julide

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: haha jo, klart jag ska fixa bilder på Mons! Har gjort många tappra försök men han är inte den ultimata modellen så han har inte riktigt fastnat på bild än.. haha :D

2012-01-03 @ 19:26:26
URL: http://linagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0