Right now

Sitter och tittar igenom massa bilder på min prins, vilka minnen, wow!
Man blir nästan tårögd! Den ponnyn är verkligen något specielt.
Det han gör, det han är. Det är han jag bara älskar, skulle aldrig vilja att han var nån annan ponny. Vill ha honom PRECIS som han är. Min underbara fina prins.
Hans blick när han tittar på en, den blicken när han vill ha något eller den när han tycker man är riktigt konstig haha! Blicken när han är arg tex när han inte får något äpple eller nåt i den stilen , den slår nog alla ;)
Ja gud, ångrar mig inte en sekund, bästa fina underbara.

Den här bilden, det är nog bara ett ord som passar in bäst.
Lycka <3
(
Prisutdelning och dom uttala hans namn fel, väldigtväldigt fel)

/Julide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0