Knäpp :D

Gått och blivit lite knäpp. På pappas data har vi fått Photoshop Elements 7.0 och det är jättekul, jag har ju vanliga Photoshop cs4 på min data hihi. Så nu sitter jag här och gör massa fina outfits som kommer komma upp i veckan, en varje dag! Bra va?
Satt även och kollade på utrustning till mig och jag skulle verkligen vilja ha blått och brunt, sjukligt snyggt! Satte ihop en liten sak här:

Det här skulle jag verkligen vilja ha, gah!
Tycker ni det är snyggt med blått och brunt?

Uppskattar ni att jag gör mycket outfits och lägger upp på bloggen?
Skulle vara kul om ni kunde lämna en kommentar där ni skriver saker som kan vara med i en outfit!


/Julide

Kommentarer
Postat av: ebba

skitsnygg !

2012-01-08 @ 20:31:46
Postat av: ebba

skitsnygg !

2012-01-08 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0