Fredag den 13:de, myt?

Haha det har aldrig vart något förut men idag jodå. Kanske bara är lite klantig, who knows?
Började skolan, det gick rätt så bra. Sen gick jag in i allt som går att gå in i haha jag lovar!
Hahah iallfall vi hade vart och ätit pizza så jag och Amanda skulle upp och hämta våra saker i skåpen men när vi var där så ångrade vi oss så vi låste in sakerna igen, precis när vi skulle gå så börjar brandlarmet tjuta HAHA så vi springer till skåpen och tar våra väskor och jackor då och springer ut till samlingsplatsen, jag är jäkligt tacksam att jag tog jackan eftersom vi fick stå där ett tag, fy vad kallt!
Sen kom vi in och vi gick direkt ner till syslöjden, vi fick reda på att det var nån idiot som hade smällt en raket?!?!! i trappuppgången haha, snillen där...
Aja vi slutade skolan sen och jag skulle in till stan för att lämna ett paket till Olle, tog spårvagnen till resecentrum och skulle ta bussen där ifrån till skvallertorget, dom sa att vi skulle ta bussen mot Vrinnivisjukhuset så vi hoppar på den bussen och Amanda frågade om den skulle stanna vid skvallertorget och ja det skulle den sa hon, så jag går in och då ropar Amanda att hon sagt fel! HAHA så vi går ut och väntar på den andra bussen som skulle komma om 10 min..
Vi kom fram till hans skola efter mycket om och men så vart allt fel när skulle tillbaka in till "City" liksom så vi fick gå hela vägen tillbaks i snöstormen, tog typ 25 min.. Mina fingar var lite döda sen kan man ju säga..
Hoppar fram lite.
Vi skulle stanna till på affären på hemvägen och handla lite ( Jag och min kusin nu ) och så skulle vi larva oss lite så jag filmade honom.
Så kommer det fram en ilsken kärring och frågar om vi fotar folk i smyg? HAHA så jag säger att jag filmar min kusin som faktiskt var sant och hon bara : Jaa visst eller hur! Hahha skit sur så jag drygade ju tillbaka lite, det roliga var att jag hade fått allt på film!
Det ligger på min FaceBook om ni har mig kan ni ju ta och kolla om ni vill ;)
Men efter det har det faktiskt inte hänt så mycket mer, inget jag kan komma ihåg iallafall ;)
Så här seriösa var vi en dag ;)
/Julide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0