Ponnisarna

Inne från stallet nu, vart tyvärr inte så mycket till ridning för när jag kom ner till stallet stod Rory och skaka för han frös. Han står lixom i en ute box fast endå i stallet, kanske lite svårt att förstå vad jag menar men det blir i alla fall inte lika varmt där ute som i resten av stallet. Så jag la på honom 5 täcken och gick ut och sprang med honom i typ 10 minuter så han skulle få igång blodcirkulationen. Sedan ställde jag in honom i stallet och masserade honom och då slutade han att skaka. Kia red jag en sväng här hemma bara så hon skulle få röra på sig och det gick kanon!
Nu ska jag lägga mig och sova lite annars kommer jag inte orka ikväll;)
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0